tisdag, mars 17, 2009

Galen helg :-)

Hade en supertrevlig helg! :-)
Lördagen vart kanon.
Blev galet schlagerparty här hemma först med massa sång (eller ja, va man nu ska kalla det för hihi..) tjejsnack och massa massa skratt :-)
Vi vart rätt besvikna över topp 2 resultatet i schlagern dock :-S
Skrålarlåten La Voix med den där Malena vann ju (lätt besviken blev man ju.....) och Ugglas kom 2:a!!!????? Hallå?! Vart fan kom det ifrån??! Hur i helvete röstade svenska folket egentligen???
Personligen tror jag det blir fiasko i Moskva...... Min gissning är att La Voix inte ens kommer klara av kvalet.....
Men men...
Bronsplatsen gick i alla fall till en bra låt :-)
E.M.D. hade helt klart (enligt mig...) den absolut bästa låten OCH scenframträdandet....
Grymt tyckte jag....
Nåväl....
Vår kväll fortsatte sen nere på stan där vi galet rockade loss till schlagerlåtar hihi :-)
Va riktigt kul folk ute också, till skillnad från förra helgen då man knappt kände någon alls....
Den enda downern för min del den kvällen va att jag "lyckades" få en grymt jobbig kille hängandes i röven halva kvällen och, fatta detta, som skumt nog plötsligt dök upp utanför min dörr efter jag kommit hem???! Detta efter jag markerat att jag inte ville ha honom hängandes efter mig mer...
Tråkigt nog för honom blev han dock icke insläppt!...
Creapy...!
Vem fan gör så?? Är det inte lite under ens värdighet att bara plötsligt bestämma sig för att ta sig hem till någon mitt i natten och hoppas bli insläppt??... Eller...?
Som sagt, very creapy.... :-S
Tur man har hund som kan vakta dörren :-)

Men, bortsett från the creapy man så va det en riktig höjdarkväll :-)

Inga kommentarer: