onsdag, mars 25, 2009

Gotta love the good days

Fick en välbehövd och härlig respons idag....
Va inne på obligatoriskt APT-möte på jobbet idag...
Eftersom jag bara åkte dit för mötet tog jag Pindan med mig också....
Mycket för att jag ville se andras reaktioner på honom....
Dom flesta på jobb har inte träffat honom sen innan jag va hos veterinären och han fick sin diagnos, så ville se om andra än jag själv kunde se nån skillnad på honom...
Och visst kunde dom det! :-)
Han dönade in på jobbet och viftade på svansen och skällde när han träffade på dom han kände, inte minst mamma (som ju också jobbat på samma jobb som jag, fast på en annan våning...).
Alla tyckte han såg mycket piggare ut än senast... För vår sjuksköterska räckte det med en enda blick på honom innan han sa att han kunde se skillnaden i hans ögon :-)
Nice, nice, nice!!
Hade en portion mat med till honom också som jag satte ner till honom under mötet, och blicken i mammas ögon när hon såg hur han i stort sett kastade sig på maten och åt upp alltihop va en blandning mellan förvåning och ren glädje.... Härligt att se :-)
Är nedräkning nu inför återbesöket hos veterinären nästa vecka.....
Hoppas hoppas på bra resultat :-)

Nu är det snart Grey's Anatomy :-)
Förhoppningsvis är kvällens avsnitt inte lika starkt som förra veckans......
Vart så rörd sist att jag fällde några tårar.... :-S

Inga kommentarer: