fredag, oktober 31, 2008

Mys-fredag

Haft en riktig mys-fredag i stort sett hela dagen idag :-)
I detta ruggiga höstvädret vi haft idag så kändes det ganska gött...
Förutom att jag storstädat hela lägenheten idag så har det blivit lite film, och nu ikväll blev det en kebabsallad också :-)
Nu inväntar jag Idol....

Hyrde lite filmer i söndags som jag kollat på under veckan som gått.....
Första jag kollade på blev "Iron Man" med the nice guy Robert Downey Jr....
Grymt bra film faktiskt.... Ännu en lyckad Marvel-rulle....
Kan jag lätt se några gånger till.... Rolig och häftig som fan :-)

Nästa film jag såg blev "Made of Honour" (Brudens bäste man...) med en av mina absoluta favoriter: Patrick Dempsey!.....
Räcker egentligen att bara få titta på den mannen för han är bara så underbar....
Hoppas han aldrig hoppar av Grey's Anatomy....!
McDreamy......

Sista filmen jag hyrde va "Tutankhamuns förbannelse"
Fullständigt värdelös film......!
Skiten varade alltså i över 2 ½ timmar!......
Hade dom pressat ihop handlingen till det väsentliga och intressanta hade filmen väl knappt varat i 90 minuter....
Snabbspolade mestadels av den.....
Komplett ointressant och dessutom kändes det bara som man gjort försök i att plagiera en blandning av Indiana Jones och Mumien, vilket verkligen inte kom i närheten ens....
, USCH!

Ser fram emot morgondagen då det vankas tjejmiddag hos en kompis på kvällen :-)
Ska bli kul.

Inga kommentarer: