måndag, oktober 06, 2008

Det närmar sig.....

Oj va jag har vart kass på att blogga sista veckan...... :S
Jobbat hela helgen så vart lite trötter i helgen.....
Blev ett par bra filmer i fredags och lördags i alla fall...
"P.S. I love you" och "Leatherheads"....
Den första en romantisk komedi med Hilary Swank och Gerard Butler bl.a. För att va en romantisk komedi vart jag faktiskt förtjust i den.... Brukar bli lite småäcklad av den genren annars, men den här va ju lite annorlunda gjord.... Inte sån där happily ever after stuk.....
Kan definitivt se den fler gånger....
"Leatherheads" va också en bra film.... George Clooney i huvudrollen..... Honom gillar man ju alltid att titta på ;-)
Själva filmen va kul den med.... Utspelade sig på 1920-talet och amerikansk fotboll hade en central roll i det hela....

Just nu närmar det sig för min irriterande visdomstand att åka ut.....
Onsdag morgon ska jag befinna mig på käkkirurgen i Malmö för att operera ut den.......
Börjar bli smått nervös.....
Hoppas jag kan sova sen imorgon natt :S

Inga kommentarer: