fredag, oktober 10, 2008

Lite Idol-snack...!

Följer ju faktiskt troget årets Idol...
Gillar som jag tidigare sagt årets nya jury... Dom har plockat ut ett starkt startfält, och dom vet va dom snackar om....
Bäst gillar jag Andreas (inte bara för han ser djävulskt bra ut då...) för han säger verkligen va han tycker och sin ärliga åsikt.... Oavsett va dom andra tycker....
Kvällens program va ganska bra tyckte jag... Har faktiskt ingen aning om vem som kommer åka ut ikväll....
Fast jag vet ju vad jag hoppas på....
Jesper tycker jag kan få lov att åka hem, likaså Robin B... Dom ger inte speciellt mycket enligt min mening....
Sen tycker jag och hoppas starkt på att den där lille Johan Palm ska skickas till månen också.....
En 16-åring som ser ut som en brud och dessutom som han inte ens blivit tonåring ännu..... När ska killen komma i målbrottet liksom...???
Han kan inte sjunga för 5 öre och han har en taktkänsla som t.o.m. är sämre än min gamla mormors......
, ta och rösta hem plutten är ni snälla.....!
Givetvis har jag några favoriter :-)
Den absolut största är Lars :-) Han är bara SÅ egen.... Han har en originell röst och tolkning på låtarna plus att han är sådär härligt skön som person....
Hoppas han kommer långt...
Sen är ju Anna också en stor favorit... Den tösen har ju en röst som bara är SÅ otrolig....!
Gillar även LouLou och Alice....
Robin E hoppas jag blir en riktig rockstjärna....

Andra dagen efter operationen nu....
Lite, lite mindre svullen idag, men gör faktiskt mer ont idag..... Vakna halv 4 inatt av att jag hade grymt ont...! Höll på att trilla i golvet när jag gick upp för att ta smärtstillande....
Kunde i alla fall avancera lite till på matfronten idag eftersom jag kan gapa några millimeter mer hihi...
Igår blev det bara soppor och sånt bantningspulver som jag egentligen är helt emot, men det gav den extra näringen jag behövde i alla fall....
Idag har jag kunnat äta lite överkokta nudlar och en omelett :-)
Se hur det känns imorgon....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lina... Jag tycker som dig ang. Idol... Jag diggar Anna och Lars sen e Loulou en sån skön person.. Igår tyckte jag to,m att Yazmina var extremt duktig.. Inte gillat henne innan men vi får se hur det går för dem :D Kram