tisdag, oktober 21, 2008

När kommer vändningen egentligen?....

Jag bara undrar?......
För det här året har fan i mig bara vart ett enda kaos i stort sett.....
Nästan inget annat än problem, bekymmer, tårar och besvikelser...
Kan summera 2 bättre saker...
1. att Indy tack och lov inte va livshotande sjuk och
2. att jag klarade mitt rullbandstest uppe i Göteborg.
Annars har det fan i mig mest gått en emot....
Och det bara fortsätter.....

Mår i alla fall mycket bättre nu efter operationen av visdomstanden.... Har bara lite värk kvar, men den hålls i schack med värktabletter (som jag nu tagit 2 veckor på raken....).
Men inte slutade det med inflammationen efter operation..... Nädå...
Förra veckan kom nästa problem/bekymmer/besvikelse som inte precis gjorde man hoppa av glädje direkt... Och det ser inte ut att lösa sig heller precis....
Så nu har man en del att fundera över igen.....

Ska i alla fall till Revinge och jobba imorgon och på fredag... Förhoppningsvis kan bekymren hålla sig därifrån.....

1 kommentar:

Anonym sa...

usch l[ter inte skoj det där...Men hoppas det vönder snart.. hoppas det inte e något allvarligt.. kram till dig och min kompis Indy :D