onsdag, oktober 15, 2008

Vågar man hoppas på en hel natts sömn??....

Va nere i Malmö i förmiddags igen för besök nr 3 på käkkirurgen....
Smärtan dämpades inte mycket sen i måndags då dom la en tamponad i såret... Blev två nätter till utan sömn....
Så idag la dom ner en ny tamponad...
Vågar nästan inte hoppas än, men gör inte alls lika ont ikväll faktiskt.....
Hade verkligen behövt en god natts sömn nu, för jag är helt slut i kroppen.....
Ett litet hallelujah-moment är i alla fall att jag kunnat äta riktig mat idag!!!!! Två gånger till och med :-)
Fatta hur grymt jävla underbart gott det var!!!!!! :-)
Nu hoppas jag starkt på förbättring vad gäller tanden (eller den som inte finns längre kanske man ska säga...).

Till och med Indy har ätit 2 gånger idag...
Nu är jag trött på allt skit och elende som tycks drabba mig...
Jag vill ha ljusare stunder nu, och jag tycker det är på tiden att saker och ting går på mitt håll nu....
I've paid my dues..... Med råge!

Inga kommentarer: