fredag, oktober 24, 2008

Lätt sliten å besviken efter kvällens Idol...

Idag har jag vart i Revinge hela dagen och vart instruktör/säkerhetsman till dom holländska brandmännen...
Känner mig lite lätt sliten efter en hel dags rökdykning....
Ska bli gött att gå och lägga sig och sova snart :-)

Blev lätt, eller rättare sagt duktigt besviken av kvällens avsnitt av Idol....
LouLou åkte ut!?????
Då kommer man ju bara att tänka på den självklara frågan: hur fan kunde HON åka ut och INTE Sepideh????????
Hade jag fått bestämma hade Sepideh eller Johan åkt så det smällde om det!.....
Lille Johan sjöng ju bara SÅ falskt ikväll.....
Min absoluta favorit tyckte jag bara va så helskön ikväll....
Givetvis snackar jag om Lars :-)
Vilken underbar tolkning av Abba:s "Money money money" :-)
Outfiten, sången, stilen, allt...! Haha, helt jäkla fantastiskt hihi.
Släpper den mannen en skiva finns den i min skivhylla direkt!

Nu tänkte jag snart hoppa i säng, kroppen behöver vila ut lite nu efter veckan känner jag...
Är bjuden på fest i Helsingborg imorgon kväll, men just i skrivandets stund vet jag faktiskt inte om jag ska eller inte....
Tidigare i veckan har jag vart heltaggad, men nu känns det mest småjobbigt å va ute och att behöva ta sig hem därifrån sent på natten mitt i omställningen av klockan osv....
Kan visserligen bero på att jag är sliten och trött...
Vi får väl se va jag känner imorgon..

Inga kommentarer: