fredag, oktober 17, 2008

Äntligen på rätt väg....

Va nere i Malmö på käkkirurgen på besök nr 4 idag.....
3 besök bara denna veckan.....
Den tandläkaren jag egentligen haft där va inte på plats idag när det va fredag, så dom kallade ner en annan kille från en annan våning....
Alltså, är det bara söta killar som utbildat sig till tandläkare senaste åren eller??...
Han jag hade innan va väl inte precis ful om man säger så, men han som kom in idag va ju bara ordentligt snygg.... ;-)
Nice att man har nåt trevligt att titta på också när dom rotar i ens mun hihi.
Hursomhaver så behövdes i alla fall ingen ny tamponad idag :-)
Det jag tyvärr drabbades av efter operationen var alveolit, alltså en inflammation i hålet där tanden satt, som orsakats av att där inte bildades nåt koagel i såret....
Brukar tydligen ta ca 2 veckor innan det helt klarnar upp.....
Men har betydligt mindre ont efter i onsdags, och kunnat sova två nätter på raken nu :-)
Så känner mig äntligen utvilad...
Hålet i käken är på väg att sluta sig nu dessutom, och jag kan äntligen gapa som vanligt...
Har viss molande smärta kvar, men långt ifrån så illa det vart innan.....
Så nu är det förhoppningsvis på rätt väg :-)

För övrigt har det ju vart Idol ikväll.....
Måste ju bara understryka att Lars va helt jäkla underbar ikväll!
Sjöng kanon och rörde sig grymt på scenen :-)
Killen är ju bara SÅ originellt underbart go!
Släpper han en platta ska jag ha den, definitivt!....
En annan som va outstanding ikväll va Alice....
Underbar röst, och tjejen är bara 16 år....
Tror och hoppas att det blir Yazmina eller Sepideh som åker ikväll.....

Ska lägga mig i sängen nu och kolla utröstningen, sen väntar jobb hela helgen....

Inga kommentarer: