onsdag, oktober 31, 2007

What a week.....

Sitter just nu hemma hos mamma....
Har inget internet hemma förrän tidigast imorgon :-(

Jobbade helgen som var, och va ute och festade på lördagen med Annika :-)
Vi hade svinkul som alltid när vi är ute i svängen hihi.
Men oj va jag va trött sen på söndagen på jobb..... Framåt kvällen va jag så trött så jag mådde illa... Hann bara precis komma hem sen åkte linserna ut och både hemtelen och mobilen sattes på ljudlös innan jag slängde mig i säng..... Somnade innan huvudet landade på kudden :-)
När jag vaknade hade jag hur många missade samtal som helst..... Typiskt när man för en gång skull sätter telefonerna på ljudlöst hihi.

Lugn jobbar-vecka nu, bara jobbat tis, ons + imorgon sen är jag ledig fram tills tisdag :-)
På lördag blir det röjarparty i Hbg med Annika, Mikkan och några kollegor från skolan i Revinge...

Nu ska jag hem och kolla på Grey's Anatomy som jag spelat in ;-)

Inga kommentarer: