tisdag, oktober 09, 2007

Första dagen som lärare :-)

Va nere på skolan i Revinge idag och hade min första lektion, som lääääärare :-)
Gött eller! :-)
Få ikläda sig den roll man alltid ville ha när man själv va elev där....
Få säga saker som "tänk på..." eller "bra, då kan ni återställa grejorna..." och "samling i fordonshallen för genomgång...." :-)
Grymt hihi.
Bara en sån sak som att man på lunchen fick gå och sätta sig i "lärar-delen" av matsalen, och inte sitta bland eleverna :-)
Nostalgi hehe.
Längtar tills torsdag då jag ska ner där igen och hålla insatser i trafikolycka med dom :-)

Just nu sitter jag på andra jobbet.... Jobbar natt idag på äldreboendet....
Ska bli kul och se hur trött man kommer bli snart... Vart uppe sedan kl 5.15 imorse och på skolan mellan 8-16.... När jag kom hem försökt jag lägga mig nån timme och vila lite, men det blir inte samma sak... Som tur är har jag bara en natt nu, så jag får ju sova imorgon... En liten stund i alla fall..... Ska upp och ha 2 spinningpass sen på kvällen :-)

Ser även fram emot lördag :-) Vi är ett gäng från jobb som ska upp till Helsingborg och kolla på Ladies night... Woohoooo ;-)

Inga kommentarer: