söndag, oktober 21, 2007

Det va jäkligt nära att jag gått och surat hela helgen.........!!

Alltså......!
Svenska folket va tänkte ni på i fredags kväll!!!?????? :-)
Höllt på att sätta i halsen under utröstningen av "Idol" i fredags ju!!!....
Mattias (!!!!!!) va en av dom 2 som hängde löst!!..... Men hallå.....!
Okej, han gjorde definitivt inte sitt allra bästa framträdande, men han va absolut inte så kass så han förtjänade att hänga löst!......
Nu åkte som tur va Gathania ut istället (tyckte för övrigt att Sam gott kunnat åka hem i fredags, för han total-förstörde Enrique Iglesias låt ju....)...
Hade Mattias åkt ut i fredags hade jag fan i mig gått och sura hela jäkla helgen kan jag tala om!!!
Nä, heja Mattias. Vinn hela skiten :-)

Som tur är så har jag haft en hur trevlig helg som helst. Inte festat ett dugg, inte känt för det heller för en gång skull :-)
I fredags va jag och Indy ju hembjudna till Mikkan och hennes sambo Johan, sen igår va jag och Indy hemma hos Annika och käkade, drack vin och kollade film.

Kommit igång riktigt med min träning nu igen :-)
Spinning i onsdags, löpträning på gymmet i torsdags, kondition och styrka i fredags, ute och sprang igår och idag har jag vart ute och kört intervall-löpning :-)
Imorgon blir det kondition och styrka igen sen blir det vila på tisdag :-)

Senaste dagarna har jag kollat hela "Pirates of the Caribbean"-trilogin......baklänges....... Hrmm :-)
"Råkade" bara bli så hihi. Såg ju 3:an för nån dag sen och då blev jag sugen på att se 2:an igen, efter det blev jag sugen på 1:an :-)
Efter att ha sett alla så tycker jag nog ändå att 1:an är den vassaste :-)
Min absoluta favoritscen är när dom fäktas och slåss inne i grottan på Isla de muerta, i slutet.... Coolt :-)

Nu ska jag slappa lite i soffan...
Späckad vecka framför mig..... Jobbar mån-tors, ledig fre sen jobb igen lör + sön......
Roligare kan man ha, men men....

Inga kommentarer: