fredag, oktober 05, 2007

Årets Gåsafotboll....

Hmm, snacka om att jag har vart en usel bloggare denna veckan...... :-)
Ska ta tag i det hihi.

Hänt lite smått och gott under veckan...
Vart nere på skolan i Revinge i onsdags på en jobbintervju för en fast tjänst... Får vi se hur det går..
Lyckades bli sjuk (igen!!!!!!!!) i tisdagskväll..... Förkylning och ont i halsen än en gång :-(
Ingen ersättare fick jag in till mina spinningpass heller i onsdags, så det va bara till att bege sig ut på gymmet och sätta sig på spinningcykeln.... Har dock aldrig tagit det SÅ lugnt under nåt pass i hela mitt liv tror jag..... Var riktigt stolt över mig själv :-)
Satt ner i stort sett hela tiden och bara chillade.... Gav resultat också, va lite bättre igår :-)

Torsdagen blev en skitkul dag!
Va dags för årets gåsafotboll med brandmännen. Tyvärr p.g.a. min förkylning vågade jag inte riskera nåt så jag kunde inte va med och lira själv :-( Fick istället den viktiga rollen som tidtagare och protokollförare hehe.
Efter fotbollen drog vi i alla fall hem till en av killarna på lite förfest innan vi skulle ner på restaurangen och käka. Gyrostallrik blev det för min del, hur gott som helst.
Vid 23-tiden sen så drog vi "ungdomar" vidare till Helsingborg och
Club AkutHarry's.
Blev grymt kul :-)
Va hemma framåt småtimmarna imorse och fick inte många timmars sömn innan jag blev rastlös och kände mig tvungen att gå upp och iväg och hämta Indy....
Resten av denna fredag har jag mest slappat :-)
Kollat på "Idol" nu ikväll... Rätt person åkte ut tycker jag....
Min favorit, Mattias, sjöng (och såg ut) som en Gud ikväll ;-)

Imorgon tänkte jag se om jag inte hade kunnat dra mig ut på en lätt joggingrunda....
Laddar inför nästa vecka också, ska äntligen ner på skolan och få hålla i lite lektioner :-)
Tisdag och torsdag blir det lektioner i losstagning. DET är kul det :-)

Men nu är jag så jäkla svintrött rent ut sagt, så nu väntar sängen på mig....

Inga kommentarer: