torsdag, oktober 18, 2007

Idol, långledighet och så lite Pirater ;-)

Jobbat mån-tors denna veckan, nu är jag långledig fredag, lördag och söndag :-)
SÅ gott! :-)
Kunde börja träna igen igår för första gången på en vecka.... Va tvungen att vila helt från allt va träning heter för att bli av med min förbannade förkylning....
Så igår va jag laddad igen för mina 2 spinningpass =)
När jag kom ut på gymmet kände jag riktigt hur adrenalinet pumpade i kroppen och jag va helt så jag skakade om händerna...
Jäklar va jag va laddad på båda passen :-) Kändes grymt skönt att få köra loss ordentligt med några spinnngpass...!
Ikväll har jag bara vart ute och sprungit en lätt runda på 30 min. Tyckte det räckte med tanke på att jag precis kommit igång igen, och att jag ska träna både imorgon, lördag, söndag och måndag sen... (jag är skadad, jag vet hihi) :-)

Imorgon ska jag upp en runda till Hbg på kvällen till en tjejkompis och hennes sambo och käka lite middag och kolla på "Idol" :-) Läääängtar att få se och höra Mattias imorgon ;-)

Kollade (äntligen....!) på "Pirates of the Caribbean: at world's end" innan idag.....
Mmmm, jo, den va bra den också..... Men tycker nog inte att den va riiiiiktigt lika bra som 1:an och 2:an.....
Men definitivt sevärd. Johnny Depp är bara SÅ underbar i rollen som "Captain Jack Sparrow"...

Nu ska jag slappa och varva ner lite till innan sängen kallar :-)

Inga kommentarer: