söndag, oktober 14, 2007

Ladies Night :-)

Igår va jag på Ladies Night i Helsingborg :-)
Martin Stenmarck, Micke Tornving och Kjell Bergqvist..... :-)
Jag och 8 andra från jobbet som bestämt oss för att åka och kolla dom.....
Samlades hemma hos mig på eftermiddagen för att hinna med ett glas vin innan vi skulle med bussen, sen va det först middag kl 18, sen började showen vid 21. Och vilken show sen :-)
Dom va grymma! :-)
Stenmarck är ju bara en fröjd för både ögon och öron, Tornving bara älskar jag som komiker, Bergqvist va inte dum han heller....
Stora överraskningen va ju att Bergqvist både fick greppa Stenmarck om ballarna + råkyssa honom :-) Hahahaha, stackars Martin :-)
Vi fick höra både 7milakliv och 100 år från nu live, helt underbart.
Tyvärr så blev merparten av sällskapet lite tråkiga efter showen och tyckte att dom ville åka hem igen, så blev jag och en till bara som drog vidare till Harry's. Va ganska bra tryck där också, men strax efter 2 kände vi oss ganska nöjda och tog 2.40 bussen hem till stan igen.
Kan lova att sängen va grymt skön när jag kom hem :-)

I torsdags hade jag en såndär underbar dag igen :-)
Höll till nere på skolan igen och hade egna grupper i insatser trafikolycka. Kändes återigen gott att få ikläda sig lärar-rollen och stå och basa för en egen grupp och få ge bedömning o.s.v. om hur en losstagning ska gå till.
För tillfället har jag inga fler dagar inbokade, men jag hoppas att där kommer mer snart.... Längtar som fan ner där igen :-)
På kvällen sen va jag hemma hos Sophia och kollade "Shrek the Third".
Usch! Det va ju en besvikelse kan jag tala om.....!
Den va inte alls lika kul som dom andra 2....... Denna va alldeles för seriös och deprimerande....
Höjdpunkten va när "Donkey" och "Puss" bytte kroppar med varann..... Då fick man sig några garv, men annars va det tyvärr glest med den saken..... Trist... Hade stora förväntningar på denna Shreken......

Idag har jag haft en skön dag i skogen med Indy. Hämtade upp Annika sen va vi ute och gick en lång runda i skogen med grabben. Gäller och passa på när vi har fint höstväder....

Nu tänkte jag mig hoppa in i duschen, så jag slipper det imorgonbitti....
Fick för mig att jag började jobba 7.30 imorgon, men ack så fel man kan ha...... Jag börjar ju 7!!!!.... Mindre roligt.....
Har hållt mig från träningen nu också sen i onsdags.... Förkylningen vill inte ge med sig..... Få se om jag vågar träna imorgon eller om jag snällt får hålla mig tills onsdag..... Gissar på att det inte blir nåt imorgon.... Känns som jag måste se till att bli helt frisk från skiten nu.....

Inga kommentarer: