torsdag, oktober 25, 2007

En helg med bio och lite jobb.....

Jobbat hela veckan hitintills... Ledig imorgon bara, sen på och jobba helgen :-(
Har vart helt slut i kroppen idag... Knappt jag ens kunde stå på benen när jag kom hem.
Va tvungen att gå och lägga mig och vila kl 16, och det är inte ofta det händer så mitt på dagen....
Slocknade i 1 ½ timme och vaknade helt öm i kroppen... Träna idag va ju givetvis uteslutet, vill ju inte bli sjuk en gång till precis....
Tänkte gå och lägga mig nu alldeles strax, vila ut lite....
Fast knäpp som jag är överväger jag om jag ska sticka till gymmet en snabb vända tidigt imorgon bitti och köra ett snabbt konditionspass.... Hmm.... Få se hur jag gör...

Imorgon är det bio som gäller på kvällen! :-)
Inte vart på bio på år och dar! Senaste gången va nog filmen "Constantine" och det är ju en sådär 3 år sen typ..... Plus att jag tyckte den filmen va totalt värdelös :-(
Imorgon är det i alla fall premiären av nya Stephen King-filmen "1408" som jag och Annika tänkte gå och se. Tror den är skitbra :-)

Resten av helgen lär bli lugn, utan vare sig träning eller festande....
Sen väntar 2 helger i Hbg med lite party :-)

Inga kommentarer: