fredag, november 02, 2007

En kväll fylld av nervositet.....

Så är jag äntligen back in buisness med mitt internet :-)

Idag har jag vart på gymmet i två omgångar ;-)
Gick upp tidigt imorse för att sticka dit och köra lite konditionsträning innan min frukost, och sen blev det en gång till nu ikväll för att köra genom mitt Forza-pass inför morgondagen...
Ska hålla i mitt allra första Forza-pass imorgon..... Fy fan va jag är nervös!!!! Har vart nervös hela kvällen...... Är ju inte precis som att hålla i ett spinningpass..... :S
Men, det ska nog gå bra.... Dom får ju ha lite överseende med mig imorgon när det är första passet ;-)

Aaaaah, vilken Idol-kväll det var!!!!
Min lilla älskling Mattias hängde ju löst, IGEN!...... Stackaren.... :-(
Jag som tyckte han gjorde sitt bästa framträdande hittills! Även om hans röst låtit bättre å lite vassare nån annan gång så våga han ändå äntligen spela ut mer på scen....
Varför röstar inte svenska folket på honom!!!??????
Skäms på er! ;-)
Tack och lov så blev det Sam som fick åka hem, så Mattias fick (rättvist) stanna :-)
Har väntat ett bra tag på att Sam skulle få åka hem.... Finally.....!
Men snacka om att jag satt och va nervös (för det också hihi....) när dom skulle säga vem som åkte ut.... :-)

Så det har vart en kväll genomsyrad av nerositet av alla de slag :-)

Längtar i alla fall som fan till imorgon kväll när det är fest i Hbg!!!
Annika dyker in här på eftermiddagen, så blir det nån grogg här innan, sen bussen upp till Hbg för fullt party hela kvällen och natten :-)
Ska bli gött!
Som grädde på moset ska min snygga lärar-kollega med på partyt också ;-)

Natt natt!

Inga kommentarer: