lördag, november 10, 2007

Gissa om jag har vart trött....

Oj oj oj om jag vart trött igår morse när jag gick av andra natten :-)
I torsdags morse när jag gick av första natten, körde jag ju direkt ner till skolan i Revinge för att hålla lektion i hög höjd för sista termins-SMO:arna.....
På väg ner till skolan va jag hur trött som helst och funderade på hur fan jag skulle orka hela förmiddagen, men när lektionen väl kom igång blev jag hur pigg som helst och fick istället fundera på hur fan jag skulle kunna sova när jag kom hem :-)
Skulle egentligen bara haft lektion till 11.30, men det drog ut på tiden så vi va inte klara med lektionen förrän kl 12.30......
Då va jag givetvis grymt hungrig så det fick bli en tur till matsalen för att käka lite....
Jag va hemma med Indy kl 15 igen!!!!!
I bilen hem slog tröttheten plötsligt över mig så pass så jag kände mig riktigt illamående.....
Slockade direkt och sov i 2.5 timme.....
Sen va det bara att gå upp och duscha, äta lite och sen iväg till jobb igen för att klara av sista natten.....
Va hur trött som helst när jag kom hem på fredag morgon :-)

Ingen vila här inte, sitter på jobb just nu (igen...)...
Jobbar hela helgen, så det blir lugna gatan ikväll :-)

"Idol" igår...... Gissa vem som fick sitta och va nervös (IGEN!!!!!!!) vid utröstningen.....
Blev Mattias och Kristoffer som hängde löst, och va bombsäker på att Mattias skulle få åka hem när han stod mot Kristoffer.....
Men icke :-)
Kristoffer fick lämna tävlingen och min sötnos får va kvar i alla fall en vecka till :-)

Inga kommentarer: