onsdag, november 07, 2007

Sova?? Vad är det??????

Så sitter man på jobb igen.... Har 2 nätter framför mig att jobba....
Dock ser denna omgången lite annorlunda ut.....
Brukar ju va så att jag slutar kl 7 och hämtar Indy då och sen hem för att lägga mig och sova, men inte imorgon inte :-)
Ska köra direkt härifrån till nästa jobb, måste va i Revinge vid 7.15 imorgon för jag ska ha lektion i hög höjd mellan 8-11.30 :-)
Efter det så ska jag hämta hem Indy och hem och sova, för att sen gå på sista natten sen igen :-)
Kan nog bli aningen tufft, men det struntar jag i :-)
Älskar att jobba nere på skolan och det är prio 1 för mig, så då tar jag mer än gärna att va lite trött ett par dagar hihi.
Rullar på ganska bra för tillfället dessutom, precis fått 3 dagar till om ett par veckor då jag ska ner och hålla losstagning igen :-)
Loving it! :-)

Inga kommentarer: