onsdag, november 21, 2007

Djup sorg, gränslös glädje ;-)

Jodå..... Blev grymt besviken i fredagens "Idol"......!
Min favorit Mattias åkte ju ut *snyft*
Något jag inte alls fattar egentligen för han sjöng fan så mycket bättre än Andreas i fredags!...... Borde vart Andreas som fått lämna....
Men, tyvärr får man inte alltid som man vill..... Trist men sant....

I lördags va jag på 50-års fest hos en av mina kollegor...
Kul som bara den =)
Skulle egentligen gått ut sen efter, men jag orkade faktiskt inte......! Knallade hem strax efter 1 å gick och la mig istället =)

Har vart på skolan i Revinge både igår och hela dagen idag, haft losstagning (insatser i trafikolycka....).. Hur kul som helst!.... Älskar lärarrollen ;-)
Fått ganska mycket där nere nu närmaste tiden :-)
2 dagar denna veckan, nästa vecka har jag en dag med rökdykning och en med losstagning, och veckan efter igen har jag en till dag med rökdykning..
Ska bli kul som fan att få rökdyka lite ;-)

Nu ska jag återgå till jobbet lite....

Inga kommentarer: