onsdag, november 28, 2007

Nu får det fan va nog......

Blev sjuk, IGEN, i måndags...!!
Började känna mig lite konstig i söndags kväll på jobb, och när jag vaknade på måndag morgon så visst...... Förkyld och småfeber.....
As usuall...... Fan 4:e eller 5:e gången på några månader som jag blir förkyld å får feber.... Är så himla trött på det!.....
Får ju ingen jämn träningsrytm alls, hinner fan bara komma igång med träningen sen blir jag sjuk igen.....
Lyckades nätt och jämnt hålla ut och bli kvar på jobb i måndags, sen hade jag kompat ut min arbetsdag igår.... Vilket va tur för jag hade ännu mer feber igår när jag vakna, och spendera mestadels av dagen i soffan under en filt....
Idag har jag mått lite bättre, fast fortfarande förkyld ju.... Men det spelade kvitta för jag skulle till Revinge hela dagen idag och hålla i losstagning, och jobbet på skolan SKA jag bara inte va för sjuk för att kunna ta... :-)
Fast kan tala om att jag va ganska slut i huvudet nu ikväll när jag kom hem.....
Imorgon ska jag vara säkerhetsman och va inne och rökdyka på sista termins-elevernas samövning med blivande brandingenjörer.... Kul som fan ska det bli :-)

Nu ska jag fixa en kopp vaniljte till mig och vänta in Grey's Anatomy :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.