tisdag, december 11, 2007

Bakvänt va utan internet......

Haft/har problem med både min hemtelefon och mitt internet :-(
Bytt operatör både för mitt internet och telen och snacka om att det vart bekymmer vid inkoppling.....
Fick fixat min hemtelefon igår så nu kan jag i alla fall ringa igen :-)
Men nätet är det värre med..... Som tur är har vi ju dator här på jobb som så jag kan kolla min mail =)

Redan december och Lucia på torsdag....
Nästa vecka lär bli hektiskt för min del.... Fast på ett kul sätt =)
Måndagen ska jag till Revinge och hålla rökdykning 8-16 och sen går jag på och jobbar nätter måndag och tisdag, sen onsdag em ska jag till Revinge igen och va med på timlärarnas säkerhetsutbildning för att sen sticka direkt hem och ha ett spinningpass....
Torsdagen blir också i Revinge, julfest med lärarna så det blir till att sova över på skolan... Sen jobbar jag fre, lör och söndag...... Sen är det fan i mig julafton.....

Va på arbetsintervju förra måndagen på Anticimex i Hbg.... En tjänst som brandskyddstekniker.....
Jag blev idag erbjuden jobbet =)
Tackade dock nej.......
Känner att jag först och främst vill satsa på en tjänst i Revinge.....

Inga kommentarer: