måndag, december 24, 2007

Merry Xmas everybody!.....

Ja, God Jul på er alla där ute....
Så va då snart julafton över för det här året.....äntligen......

Kan ju dokumenteras hur jag brukar känna såhär i juldagarna......
Kort sammanfattat: deprimerad.....
Jag tillhör ju då en av dom som inte precis är så förtjust i julen....
Tycker mest det är jobbigt och tråkigt..
Trots alkoholintag under dagen med både öl och groggar så känns det inte kul ikväll..
Längtar tills juldagarna är över...
Hade lätt kunnat bara falla ner på golvet och böla så trist det är...
Just i år har jag visserligen andra saker som tynger tankarna, och det gör ju inte det hela lättare...
Tänkte gå och lägga mig snart... Ska upp och jobba 7.30 imorgon..

Är bjuden på fest imorgon så får se om jag känner för att gå och supa till lite grann...
Lika bra känns det som... Stannar jag hemma kommer jag ha alldeles för mycket negativt och för mycket oroligheter i tankarna...

Inga kommentarer: