måndag, december 17, 2007

Nu är det jul igen etc.....

Så va det då knappt en vecka kvar till julafton......
Efter det är det bara en vecka kvar av år 2007.......
Får vi väl se vad 2008 har att bjuda på :-)
Jag måste ju säga att slutet av 2007 har vart över förväntan (äntligen...) inom vissa områden ;-)
Fast det väntar jag att orda om några veckor till :-)

Igår va jag och Annika på Väla för att julhandla lite...... Så himla begåvat..... Där va ju inte alls mycket folk eller så inte......
Fick i alla fall tag i några julklappar... Resten får jag väl försöka shoppa till mig nu under veckan.....
Julgranen (hade egentligen sluppit åbäket men eftersom julen ska firas hemma hos mig både lille-julafton med mamma + julafton med pappa så är jag ganska tvungen att släpa in tramset....) hann jag inte fixa igår heller, så den får försöka inhandlas imorgon under kvällen.....
Ska man ha barr i hela jävla lägenheten också....... Jippey!........not.......

Just nu sitter jag på jobb.... Har två nätter framför mig....
Ikväll känns det lite extra segt, har liksom vart i Revinge och hållt i rökdykning hela dagen så har vart uppe sen 5.20 imorse :S
Hann lägga mig och försöka mig på att vila en timme när jag kom hem, sen vart det bara att susa iväg till jobb och försöka va vaken hela natten :-)

Inga kommentarer: