torsdag, december 27, 2007

Det va den julen det =)

Yes, så va äntligen julen över för denna gången =)
Skönt det....
4 dagar kvar av år 2007......
Svårt att fatta att det snart är nytt år igen.... 2007 har gått fort tycker jag....

Haft bra julfirande i alla fall med familjen... Både lille-julafton och julafton...
Juldagen jobbade jag först 7.30-16 sen va jag bjuden på fest hos några kompisar... Det blev inte nyktert kan jag säga =)
Men kul som fan va det i alla fall hihi.
Igår jobbade jag igen, 16-21 bara och tur va väl det för fy va trött och seg jag va!!!....

Idag är jag ledig hela dagen =)
Hade tänkt mig träna (äntligen) men givetvis smög det sig..... Vaknade upp helt snorig, så tanken om träning fick läggas på hyllan....
Precis städat här hemma, och nu väntar jag på lite mysbesök..
Blir att kolla på film i sängen hela eftermiddagen =)

Inga kommentarer: