måndag, juli 03, 2006

Walk the Line...

Hade en riktig slappardag igår. Hade en ganska lång sovmorgon eftersom vi var ute sen på lördagen, och sen gjorde jag typ ingenting på hela dagen... Gott!
Såg på filmen "Walk the Line" med Joaquin Phoenix som Johnny Cash och Reese Witherspoon som June Carter. Bästa filmen jag sett på länge! Riktigt bra film. Är till och med så att jag gått hela dagen idag och funderat på att se den en gång till såhär dagen efter. Och då är det en bra film om man känner så!

Idag var jag ute på stranden och grillade mig under förmiddagen och sen har jag mest slappat (igen) faktiskt. Har vart r i k t i g t varmt hela dagen idag; nästan 30 grader tror jag.
Indy har inte mått så bra idag dock, har vart för varmt för hans del. Fått gå minirundor med honom under dagen, och inte förrän nu precis kunde jag gå en lång runda med honom...

Sett en bra film idag också; "An american haunting" En riktig skräckis (fast det står att den tillhör genren thriller, men så är inte fallet...) baserad på verkliga händelser... Det absolut bästa med denna filmen är slutet. Totalt oväntat slut! Jag älskar såna filmer där allt vänds upp och ner på slutet.

Just nu är jag mitt uppe i en av mina absoluta favoritfilmer, som jag sett ett antal gånger; "Face/off" med Travolta och Cage. Suverän film, med suveräna skådespelarinsatser! Love it!

Inga kommentarer: