torsdag, juli 27, 2006

Into the west...

Ledig igår =)
Som det var skönt att inte göra ett dugg på hela dagen.. Eller ja, jag hade visserligen mitt spinningpass på kvällen, men hade ändå tänkt träna av mig..

Ägnade några timmar åt att kolla på mina inspelade avsnitt av Spielbergs serie "Into the west" som går på 5:an nu på lördagar.. Hade spelat in dom 2 första avsnitten och inte blivit klar att se dom förräns igår.
Grymt bra serie måste jag säga. Men då gillar jag ju också allt som har med western att göra (speciellt indianer..).
Måste ju säga att man verkligen visar hur det verkligen var på den tiden... Ganska grymma scener emellanåt, både mot människor och djur..
Tror minst 4 personer dör i varje avsnitt....

Nu sitter jag och väntar in tiden tills jag ska iväg och jobba *suck*
Börjar redan kl 13 idag och slutar inte förrän 21.30...
Och så ska jag jobba med en helt ny vikarie ikväll också... En som tydligen inte gör så mycket...
Hoppas kvällen flyter på så smärtfritt som möjligt...

Inga kommentarer: