onsdag, juli 19, 2006

Trött....

Är faktiskt riktigt trött nu... Har början till huvudvärk också så jag behöver verkligen gå och lägga mig och sova... Börjar kl 7 imorgon så det blir till att gå upp i tid..
Enda problemet är att det är svinvarmt ute fortfarande, och det i sin tur betyder att jag har en bastu i lägenheten.... Här e grymt varmt och det luftas inte ut trots att jag har alla fönster och balkongdörr öppna.... Och det är väääldigt svårt att somna när det är varmt i sovrummet... Jag tillhör den gruppen människor som behöver ha svalt när jag ska sova...

Fick i alla fall tränat ikväll. 4 personer på mitt spinningpass.... Alla andra var smarta nog att inte träna idag... För det var grymt varmt att träna idag när det har vart så pass varmt... Svetten rann av en...
Men, men.... Nu väntar några hääärliga (ehh, not!) dagar på jobbet... Tack och lov att det är krogsväng på lördag så man ändå kommer ut lite grann...

Nu...Sängen...

Inga kommentarer: