söndag, juli 16, 2006

Party i Ängelholm...

Äntligen en lugn stund..
Hade en kanonkul kväll igår. Vart uppe i Ängelholm hos min kompis och grillade och sen partajade och gick ut och gjorde stan osäker. Första gången jag var ute i Ängelholm.. Helt ok.
Sov över där uppe så att jag kunde dricka lite jag också, men det var inte så kul att gå upp tidigt i morse och köra hem, och sen börja jobba 12.30..... ända tills 21.30.....
Har vart liiiite smått trött idag.. =) Men det var det värt..

Imorgon ska jag njuta av en sovmorgon och av en kort arbetsdag (16-21....gott!)
Nu kallar sängen och jag kan tala om att det ska bli riktigt, riktigt gott att slänga huvudet på kudden =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»