onsdag, juli 12, 2006

Vända på dygnet....

Sitter och kollar C.S.I. just nu... Försöker att vända på dygnet idag.. Ska nämligen jobba natt imorgon, så då tjänar man lite på om man kan sitta uppe lite längre nu kvällen innan..
Förhoppningsvis blir man inte så trött då nästa natt.
För tyvärr är det så att vi har vaken natt där jag jobbar, så man kan inte precis slänga sig på soffan och dra igen ögonen när man börjar bli trött..
Gillar egentligen inte att jobba natt ( inte när det är vaken natt i alla fall..). Man blir så trött och förvirrad på dagar och sådär.. Nu har jag tack och lov bara en natt framför mig, sen dröjer det ett tag innan jag ska jobba natt igen..

Molnigt har det vart också idag, så någon strand blev det inte..
Satt på eftermiddagen och kollade på David Boreanaz som "Angel" i "The Slayer Collection". Hittar man ett snyggare ansikte än det där så blir jag förvånad...!!

Ikväll blev det träning på gymmet dessutom. Skönt att få träna av sig lite grann på kvällen =)

Imorgon ska det i alla fall bli klart och soligt (om man nu vågar tro på vädernissarna..), så då väntar stranden på förmiddagen..

1 kommentar:

Anonym sa...

I find some information here.