lördag, juli 01, 2006

Sista karnevalsdagen....

....är tyvärr här. =(
Igår vart jag nere med min brorsa och några av hans kompisar. Blev en hel del goa öl och bra musik.

Idag startade jag faktiskt förmiddagen (efter intagen frukost och runda med Indy då ja...) med att sticka ut till gymmet och träna lite. Där var inte alls mycket folk kan jag säga...
Sen fortsatte jag eftermiddagen med att slöa lite grann, och kolla lite film. Kollade klart på "The weather man" med Nicholas Cage... Fy fan vilken trist film.... Totalt ointressant... Verkligen...
Sen blev det faktiskt en film till; "Must love dogs" som egentligen är en sån där äcklig romantisk leva-lyckliga-i-alla-sina-dar komedi. Men den var faktiskt bra, romantiskt tjaft till trots =)

På tal om film så fick jag faktiskt hem "Hajen 2" härom dagen också. Definitivt den bästa hajen-filmen! Hajen ser ju faktiskt ganska verklig ut i den här filmen.

Just nu sitter jag med en god Jäger-redbull grogg och väntar på att min kompis ska komma hit så vi kan börja festa lite innan det är dags att sticka ner till stan.
Sista dagen på karnevalen för detta året, så då får man fetsa till det ordentligt =)

Inga kommentarer: