tisdag, juli 11, 2006

Äntligen lite regn...

Inte en helt stimulerande gårdag... Jobbade 13-21.30 så hela dagen gick i stort sett åt på jobb... Vart bara hem och duscha och sen lägga sig.. Huvudvärk hade jag också... Hela jäkla eftermiddagen OCH kvällen... Trots att jag tryckte i mig huvudvärkspiller....

Idag har vart lite bättre dag... Huvudvärksfri, och jobbade bara tills kl 14...skönt...
Har gått i flera dagar nu och faktiskt längtat efter lite regn, och till och med trott att det skullat bli regn, men icke...
Inte förräns idag, på eftermiddagen... Först kom det lite duggregn (knappt..) och då passade jag faktiskt på att gå ut med Indy. Var riktigt härligt att vara ute och gå en runda i varmt sommarregn..
Senare på kvällen kom det dessutom en rejäl störtskur (om man kan kalla det för det....???). Tror (eller jag vet..) att det behövdes lite regn nu..

Resten av kvällen har jag väl slappat och ägnat mig åt en av favoritsysselsättningarna; kollat film... I brist på annat.. Ikväll blev det "A love song for Bobby Long". Riktigt bra film faktiskt.. Hade förväntat mig att den skulle vara lite långtråkig, men det var den inte.. Enda tråkiga var att (och ni som inte sett filmen och vill se den ska inte läsa vidare nu...) man fattade ganska tidigt i filmen att det skulle sluta med att John Travolta (Bobby Long) dör... Lite smått irriterande, men ändå... Bra film...

Imorgon hoppas jag att vädernissarna har rätt i sitt väder, för isåfall blir det stranden ett tag på förmiddagen och sen lite träning på kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»