fredag, juli 14, 2006

A rough day....

Jaha, alldeles strax midnatt och jag är inte ett dugg trött än... Så går det när man bara jobbar en natt.. Ens tid på dygnet kommer helt fel...
Hade dock en ganska lugn natt när vi jobbade.. Inte alls så mycket ringningar, dom gamla sov riktigt bra tack och lov. Men jag var helt slut i huvudet när jag väl kom hem i morse, och somnade på studs när huvudet landade på kudden.
Tyvärr varade inte det så väldigt länge med tanke på att jag vaknade första gången kl 9.. Då var jag helt borta och hade fått för mig att jag var tvungen att gå upp så jag inte skulle försova mig... Typ, hallå....
Somnade tack och lov igen men vaknade till igen kl 11... Sen fick jag sovit tills kl 14 i alla fall...

Först nu börjar kroppen komma ikapp igen, så det har inte blivit för mycket gjort idag..
Har roat mig med att städa och borsta/kamma Indy nu på kvällen...

Imorgon ska jag i alla fall upp till min kompis i Ängelholm och först grilla sen ska vi ut och utforska nattlivet där..
Tråkigt nog har jag bytt till mig att jobba på söndag...(lysande gjort...). Som tur är börjar jag inte förräns till lunch, så jag hinner festa i lugn och ro imorgon =)

Inga kommentarer: