söndag, juli 09, 2006

In her shoes...

Har för en gång skull tagit en lugn helg denna helgen...
Igår började jag med att sticka ut till gymmet och köra ett träningspass, och sen njöt jag faktiskt av regnet (det lilla som kom...)!! Luften behövdes rensas lite grann...

På kvällen satt jag och såg "In her shoes". Var lite skeptisk mot den filmen måste jag säga, hade förväntat mig en lite seg och långtråkig rulle.. Men den var faktiskt riktigt bra. Kul film...
Sen får jag erkänna att jag på eftermiddagen satt och såg på "Walk the line" en gång till.... Får inte nog av den filmen! (och inte av Joaquin Phoenix heller...)

Idag har jag grillat mig lite på stranden igen på förmiddagen.. Måste passa på när man är ledig och solen väl är framme. Dessutom måste jag slå min mammas solbränna när hon och sambon kommer hem från Grekland..

Inga kommentarer: