måndag, april 06, 2009

Sista dagen som 26-åring...

Inte bloggat så mycket senaste dagarna.... Inte orkat helt enkelt...
Inte så mycket jag orkat sen i torsdags.. Inte prata knappt ens tänka....
Eller rättare sagt så vill jag inte tänka...
Har jobbat natt hela helgen dessutom. Som tur va jobbade jag med bra kollegor alla nätterna, som inte ställde en massa frågor utan va vänner och förstod att jag pratar när jag orkar... Det tackar jag verkligen för... Jag vet att dom finns där för mig, utan att bli irriterade på mig för att jag inte pratar för tillfället...
Såg på "Marley & me" i fredags natt....
Bra film, grymt rolig fram till slutet... Kanske inte den allra bästa filmen att se för min del just nu med tanke på hur den slutar....

Idag har vart min sista dag som 26-åring....
Imorgon är det födelsedagsdags så blir lite familjekalas på kvällen...
Dagen idag har gått fort får man väl säga... Hållt mig sysselsatt...
Kom hem 7.30 imorse och sov tills 12, sen har jag bakat inför kalaset, städat lägenheten och haft tvättstugan...
Och Indy har hjälpt mig :-)
Tänkte försöka slänga mig i säng nu... Ska upp tidigt imorgon för ska ner till skolan i Revinge och hålla lite rökdykning hela dagen....
Tekniskt sett får jag va 26 hela dagen imorgon också ända fram till kl 20.17 på kvällen :-)
Hoppas det blir en bra dag imorgon....
Trots alla tankar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis lilla gumman o ha en bra dag kram

Malin sa...

Grattis! *kram*

Lina och Meeko sa...

Tack tack! :-))