lördag, april 25, 2009

Hockey VM 2009!

Jepp, ikväll inleder Sverige sitt hockey VM med en öppningsmatch mot Österrike....
Blir till att kolla från jobb.
Älskar Hockey VM, blir alltid så glad när det sätter igång :-)
Sen beroende på hur det går för Tre Kronor så kan det humöret ändras med tiden ;-)
Vet faktiskt inte hur jag ska tro att det kommer gå för Tre Kronor i år... Svårt att säga...
Inte alls så många proffs med som man velat... Min favorit, Daniel Alfredsson, blev ju tvungen att tacka nej p.g.a. ryggsmärtor :-(
Men, vi har ju Kenny Jönsson, Tjärnqvist, Joel Lundqvist och Kristian Huselius... Inga fy skam spelare dom heller :-)
Personligen hoppas jag på att New York Rangers åker ur Stanley Cup slutspelet inom den närmsta tiden, så att Henrik Lundqvist kan tacka ja till VM spel så vi får en riktig världsklass-målvakt! :-)

, nu får jag ta och sätta fart.... Försov mig lite nu på kvällen så blev till att skynda på lite hihi.
Får skynda sig nu så man kan skasa iväg kvällspersonalen och kolla lite hockey! ;-)

Inga kommentarer: