onsdag, april 29, 2009

Laddar för Tre Kronor vs USA...

Hrmm, ja matchen mot Lettland i måndags vart ju sådär kan man säga...
Smått irriterad när jag stängde av TV:n...
Andra matchen i rad Sverige spelade som halvslöa muppar i andra perioden, och vad hände.....
Jo, Lettland fick 2 mål med sig..... Så jäkla onödigt...
Borde inte ha hänt... Sverige splande mycket bättre än letterna överlag...
Sen avgörs det på straffar!....
Va fan är det för nåt...?
5 minuters overtime spel 4 mot 4, sen straffar..... Nej, nej, nej!.....
Hade fan vart bättre dom kört 10 min overtime, minst, innan straffar...
Hade Tre Kronor fått någon minut till i overtime så kan jag garantera dom hade vunnit...

Jaja, ikväll är det ny match....
Betydligt tuffare sådan som jag helt ärligt är tveksam om Tre Kronor vinner....
Sverige möter USA om en dryg halvtimme...
Laddad som in i är jag i alla fall, och kan garantera jag kommer bli sur om Kronorna inte vinner ;-)

Ser fram emot en välförtjänt sovmorgon imorgon innan kvällsjobbet :-)

Inga kommentarer: