söndag, april 19, 2009

Baddags :-)

Hade en trevlig dag igår...
Va och tränade en sväng på förmiddagen och sen på kvällen hade jag några kompisar här hemma på lite fest, sen blev det faktiskt en sväng ner på stan och dansa loss på Tages :-)
Riktigt nice!
Idag har jag inte gjort alltför mycket...
Dock tyckte jag att det va tid för bad av vovve idag :-)
Indy höll nog inte riktigt med mig, men han va jätteglad sen när han va färdigbadad hihi.
Han skuttade omkring här och skakade sig och tramsade :-)
Han blev jättefin och len i pälsen.. Varje gång man badat honom så får han lite sådär fluffpäls plus en söt mittbena på ryggen hihi.
Tyvärr har han ju fortfarande inte så mycket kött på benen så stackaren frös så han skakade en liten stund efteråt, så blev till att ta fram hårfönen och föna honom riktigt torr :-)

Snart en helt ny vecka..... Med massa jobb.....
Är bara helt ledig på onsdag...
Ska jobba i Revinge varenda vardag förutom onsdag dessutom, gött.
Fast blir en dags dubbeljobb igen på tisdag, men det kan jag stå ut med..
Fredagen blir jobb i Revinge under förmiddagen, sen går jag på och jobbar natt på boendet fredag, lördag och söndag :-(
Men men,blir väl fin lön sen får man hoppas ;-)

Inga kommentarer: