fredag, april 17, 2009

Garderobsstädning, shopping och ingen mer skit ;-)

Haft ganska bråda dagar den här veckan...
Bästa av allt har i alla fall varit att jag va hos veterinären igen i tisdags och dom hjälpte lille Pindan så hans diarré kunde få ett stopp :-)
Troligen berodde diarrén på nåt han sniffat på utomhus, så han fick lite antibiotika och nu är han bra i magen igen och äter som en häst :-)

Annars har det vart mycket jobb...
Körde dubbeljobb igår, höll i losstagning i Revinge igår förmiddag sen va det bara till att rusa till bilen, köra till jobbet på boendet och jobba där 12.30-21...... Puh...
Nu är jag i alla fall välförtjänt ledig fre-sön och snacka om att jag vart produktiv idag....
Vaknade halv åtta imorse och gick en sväng med Indy, sen tillbringade jag resten av förmiddagen med att städa ur min garderob på massa kläder jag aldrig använder längre....
Blev 4 påsar!!.....
Men oj va fint det blev :-)
Måste ju städa ur lite då och då så man får lite plats till nya plagg :-)
Och det behövdes idag hihi.
Tog med mig en vän och kollega till stan för att sätta sprätt på mina två presentkort jag fått av pappa i julklapp och födelsedagspresent....
Blev två par brallor, ett linne och en tunika....
Det bästa med shoppingen va att det bara kostade mig 50 kr :-)
Tackar tackar pappsen :-)

Nu ikväll blev det dessutom en liten städning av lägenheten så man slipper det imorgon....
Blir lite party här hemma imorgon kväll så man får ju ha det lite rent och snyggt då hihi.
Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa lite :-)

Inga kommentarer: