lördag, april 11, 2009

Äntligen en ledig dag...!

Gud va skönt att äntligen få njuta av en helt ledig dag.....
Har i stort sett gått i ett hela senaste veckan....!
Jobbade natt fre-sön förra veckan, gick av natten i måndags, sov några timmar, sen baka kakor och städa lägenheten inför kalaset, tisdagen va jobb i Revinge hela dagen, sen hem till födelsedagskalaset, sen har jag jobbat dagpass onsdag, torsdag och igår på jobb..... Igår va jag måttligt trött kan jag säga när jag gick upp på morgonen...
Slutade kl 15 sen hämtade jag Pindan och sen ner till mormor för att fika lite där.....
22.30 låg jag i min säng igår kan jag säga.....

Min lediga påskafton började jag faktiskt med att ut och ta vårens första löprunda i Karlslund :-)
Ja, efter Indy fått va ute och kissa av sig :-)
Blev lätt irriterad (jag ljuger, jag blev grymt irriterad...!) efter min löprunda när jag surfade runt på Jeff Dunhams hemsida och upptäckte att jag totalt missat att han är ute på Europaturné och va i Sverige i torsdags och i Köpenhamn ikväll!!! Grrr! Hade LÄTT velat se honom live..... *snyft* *dubbelsnyft*
Fy va avundsjuk jag är på alla som får se honom ikväll :-(
Får hoppas det kommer fler chanser och att han lär komma tillbaka till Sverige och Köpenhamn....
Precis suttit ute på balkongen och solat mig lite nu, grymt skönt :-)

För övrigt kan jag berätta att jag pratade med veterinären igen i torsdags angående provsvaret som dom skickat upp till Uppsala....
Svaret gjorde oss väl inte precis klokare, men det kunde vart fan så mycket värre svar......!
Uppsala kunde inte ge nåt annat svar än va stans veterinärer kunnat... Höga vita, lågt Hb..... Dock ingenting om cancer...! Uppsala hade tydligen gjort en anteckning om att det kunde vara järnbrist, och järntabletter fick han ju redan förra veckan av vår veterinär här i stan, så nu ska vi vänta 3-4 veckor till och sen ta om blodvärdena....
Tyvärr är ju inte benmärgscancer helt uteslutit, för enda sättet att få reda på det är genom biopsi, och det tänker jag inte låta honom gå igenom....
Så nu är det bara till att vänta och se..........igen.....

Men, nu ska jag njuta av påskafton :-)

Inga kommentarer: