fredag, januari 04, 2008

Sömnlösa nätter är dom värsta.....

Vilken jävla dag jag haft rent ut sagt.....Inte kunnat sova på hela natten, sen "vaknar" jag upp med värsta magkatarren och är tvungen att ta mig till jobb.....
Trött, sliten, ont i magen och illamående..... Som om det inte skulle va nog kom alla jävla pisskänslor angående rullbandstest och avsaknad av jobb som brandman upp.....
Alla känslor om hur jävla värdelös jag känner mig som inte fixar testet som SÅ många andra duktiga brudar tydligen klarar av......
Tanken om man nånsin ska klara av det eller om det helt enkelt bara är så att vissa fixar det andra inte.....
Väl hemma ramla jag i säng där alla dessa känlor släpptes loss och när jag till slut fick bölat ut lite av dessa känslor slumrade jag till i en timme av ren uttmattning....
Efter en lång runda ute i snålblåsten med Indy blev det ett varmt skumbad..... Lättade upp lite grann....

Ska snart försöka slänga mig i säng och se om jag kommer kunna sova inatt....
Hoppas det.....

1 kommentar:

Anonym sa...

det där rullbandstestet slåss jag om vartenda år, men du kommer klara det. tricket är att övaövaöva, börja med att gå det utan utrusning och bara testet, sedan ökar du till längre tid, sen tar du på dig mer och mer kläder per gång och/eller har paketet på ryggen, sen helt plötsligt kan man det! det är snart dags för det årliga testet, och jag bävar för det, kul är det inte utan mest asjobbigt, men det är inte så mycket man kan göra åt det! du kommer fixa det ;)