tisdag, januari 15, 2008

Jobb, jobb åter jobb och så lite bio =)

Jobbat hela helgen, igen...... Va min andra helg på raken och skulle egentligen även jobbat denna helgen som kommer, men jag har faktiskt vart så ful att jag utnyttjat lite semesterdagar och tagit ledigt =)
Ska bli grymt skönt :-)
Njuter av lediga dagar nu också, ledig både igår, idag och imorgon :-)

Sitter egentligen och kollar på film just nu, "The constant gardener" men kände jag va tvungen att ta en paus..... Har snabbspolat typ hälften hittills..... Ingen vidare bra film so far.... :(
Ganska långtråkig..... Trodde den skulle va bättre.....

Igår va jag i alla fall på bio med en kompis. Vi såg "National Treasure: book of secrets".
Grymt bra film! Tyckte ettan va väldigt bra och den här va faktiskt ÄNNU bättre :-)
Diggar Nic Cage som fan, och för övrigt många andra bra skådisar även i denna...
Rekommenderas starkt :-)

Inga kommentarer: