lördag, januari 26, 2008

Nedräkningen har börjat ;-)

Varit en grymt dålig bloggare denna veckan.......
Har dock sina orsaker.... Kan lova att jag typ sovit 1/4 av va alla ni andra gjortden här veckan... =)
Jobbade natt måndag och tisdag sen när jag gick av i onsdags morse körde jag direkt ner till Revinge och jobbade 8-16... Kan lova jag va trött på kvällen när jag kom hem :-)
Sen vart det Revinge igen torsdag och fredag, kunde dock ha lyxen att sova kvar där nere torsdagen :-)
Igår tog jag bara det lugnt och varvade ner lite, kolla på Let´s dance...
Gott som fan med en sovmorgon imorse kan jag säga =)

Ikväll kommer en av mina kollegor hit så ska vi snacka lite skit och dricka lite vin och kolla film =)

Nu börjar snart nedräkningen inför resan till Göteborg =)
Snart bara en vecka kvar!! Börjar kittla lite i magen redan kan jag säga
:-)

Inga kommentarer: