torsdag, januari 10, 2008

På en HELT ledig dag....

Sitter och njuter av ännu en ledig dag =)
HELT ledig idag för en gång skull..... Va ledig från jobbet igår också visserligen men onsdagar är det ju spinningpassen på kvällarna, så känns ändå inte som man är helt ledig....
Va iväg och hämtade min mobil igår, har var på lagning..... Luckan glappade som satan så dom fick byta ut fronten på den..... Hoppas den håller sig nu......
Skönt att få tillbaka den "vanliga" mobilen, saknat den ;-)
Spinningen va skitkul igår, hade hela 19 personer på första passet och 13 på det andra =)
Det är den tiden på året nu när ALLA ska börja träna igen efter alla helgerna, så hela gymmet är överfullt typ.....

Idag har jag inte planerat alltför mycket, ska bara ta det lugnt och göra precis va jag känner för.... Tror det blir en sväng till simhallen i eftermiddag för ett träningspass där istället som omväxling....
Just nu sitter jag och försöker komma fram till kundtjänst på bredbandsbolaget..... Fortfarande inte full funktion på hemtelefonin.... Folk som har Telia verkar ha problem att komma fram till mig.... Suck....

Hade för övrigt en trevlig dag nere på skolan i Revinge i tisdags... Va säkerhetsman när termin 1 eleverna hade sin sista varma rökdykning för terminen...
Längtar tills nästa gång det blir en tripp till skolan...
Lyckliga stunder när jag får åka ner och jobba där :-)

Inga kommentarer: