söndag, januari 20, 2008

Semester = slapp och party

Skulle egentligen jobbat hela denna helgen men tog mig lite semester :-)
Välbehövligt efter att ha jobbat dom två senaste helgerna också :-)
Fredagkvällen vart lugn, va hemma hos en kompis som bjöd på middag =)
Igår blev det lite träning på eftermiddagen och sen hade jag egentligen "planerat" att göra så lite som möjligt under kvällen och bara slappa framför TV:n..... Men så blev det inte =)
Började känna mig lite rastlös under kvällen och så under handbollen sms:ade en kompis och fråga om jag och en till skulle hänga på ut och festa lite....
Sagt och gjort, så blev det hihi. Helt super-spontant :-)
Tog taxi hem till polaren för några fler groggar och sen blev det puben och nattklubben på stan.
Dansade och tramsade oss och hade skitkul hihi.

Idag skulle jag egentligen tränat lite på gymmet hade jag tänkt, men under förmiddagen hörde en kompis av sig och fråga om jag och Pindan ville komma dit och dricka kaffe, så det gjorde vi....
Fastnade mitt i reprisen av finalen till Rockstar: Supernova och sen blev det lite mat..
Väl hemma igen fick det bli lite städning bara, träningen fick läggas på is tills imorgon =)

Nu i veckan blir det till att jobba natt måndag och tisdag sen ner till Revinge och jobba onsdag, torsdag och fredag :-)

Inga kommentarer: