torsdag, januari 31, 2008

Rastlös eller.......!

Snacka om att jag är rastlös just nu!!!!!!
Va nere på Revinge i måndags och tisdags och va säkerhetsman när sista termins eleverna hade rökdykning....
Så igår va sista dagen jag jobbade på äldreboendet innan jag ska va tjänstledig för projektet i Göteborg.... Började må kasst i tisdags kväll och inte blev det bättre under onsdagen.....
Fick ringa och fixa läkartid och jodå,visst hade jag åkt på en rejäl UVI!!......
Kul eller.... Svar nej!
Så det blev till att fixa in ersättare till mina spinningpass och sen till apoteket och hämta penicillin :-(
På kvällen va jag hembjuden till mamma på middag och fy va jag började må dåligt där hemma.... Va tvungen att lägga mig på hennes soffa och vila lite... Ont i hela kroppen, helt snurrig och slut i skallen och nog fan fick jag feber också.....
Va bara till att hem och lägga sig....
Sov som en stock inatt....

Idag på förmiddagen va jag hos min naprapat och fick nacke och rygg fixat inför Gbg, sen blev det en tur ner till Malmö och Net on net's lagerbutik för att inhandla en bärbar DVD jag kan använda nu i Gbg....
Va nog en allmän trafikfara egentligen för va fortfarande helt slut i kroppen....
Väl hemma igen har jag inte gjort alltför mycket... Ute lite med Indy i stormen, annars typ bara suttit under en filt i soffan och kollat TV....
Känns väl lite bättre idag, men är fortfarande trött som fan... Ska snart gå och lägga mig tänkte jag...
Har vart grymt rastlös under hela kvällen... Kan/orkar ju fan inte göra nåt ju :-(
Tråkigt som fan....
Jaja, bara jag är frisk till måndag när det bär av till Götet...

Inga kommentarer: