söndag, februari 03, 2008

Imorgon är det dags.....

Vi snackar timmar nu bara......
Ska alldeles strax slänga mig i säng och sen ringer klockan typ halv 5 imorgon bitti....
Halv sex bär det av mot Göteborg =)
Gissa om jag är nervös just nu ;-)
Men ska bli himla spännande imorgon, ja och hela veckan....
Det enda som är tråkigt är att behöva va utan Indy nu fram till fredag kväll :-(
Kommer icke bli lätt att va utan min älskling...

Speaking of who, han fick t.o.m. bada innan idag.... Inte särskilt uppskattat hihi. Men fin blev han :-)

I fredags va det bio igen :-)
Vi såg "I am Legend" med Will Smith...
Tja, va ska jag säga...... Sevärd, men inte mer....
Den va inte dålig men inte superbra heller....
Kan dock inte klaga på sällskapet ;-)

Igår hade jag egentligen inte planerat att göra alltför mycket, mer än att ta det lugnt och ladda inför veckan... Men så blev det inte =)
Blev bjuden på fest hos en kompis som gärna ville ha mig med ut, så fick ju ställa upp.
Hade trevligt och massor att snacka om :-)

Nä, nu ska jag slänga ner packningen i väskan....
Ska försöka blogga lite i veckan om hur allt går, men har ingen aning om hur tillgången på dator kommer vara....
Vi får väl se..

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL I GÖTEBORG KRAM