fredag, februari 29, 2008

Up and running...

Har äntligen fått rätt på min inloggning här på brandstationen... Så nu kan jag använda datorn lite här på jobb också =)
Jobbar 4 dagar denna veckan... Jobbade dygn i måndags och nattpass i tisdags, sen va det i stort sett bara hem och vända och köra tillbaka upp till Götet imorse igen :-)
Jobbar dagpass idag och sen ett dygn imorgon....
Redan tränat en gång idag men tänkte sticka ner och träna lite kondition nu också innan vi slutar...
Sen blir det en fredag kväll i Göteborg.. Tror jag och en till av tjejerna som jobbar här ska ut och ta nån öl nånstans sen..
Ska bli kul och jobba en lördag här, se hur det är... Tydligen brukar dom ha det ganska soft på helgerna =)
Faktiskt haft ett larm under eftermiddagen också, litet larm om trafikolycka...

Trivs kanon här uppe, men saknar ju dock min lille vovve... Längtar till söndag då jag får hämta honom igen och ha ett par dagar med honom... =)

Inga kommentarer: