söndag, januari 06, 2008

En helg med jobb, film och mys =)

Japp, så är det.... Årets första helg tillbringar jag mestadels på jobbet =)
Kväll både igår och idag....
Ganska lugnt dock...
Blev värsta skitvädret här igår med blåst, underkylt regn och senare snö.....
Jag och Annika hade egentligen planerat att gå ut och festa lite, men vi la ner den tanken ganska snabbt =)
Efter jobb blev det istället hem till värmen och lite film...
Kollade klart på "Blood diamond" igår förmiddag.... Blev faktiskt inte så jätte imponerad.... Hade förväntat mig lite mer och lite bättre.... Men den va ju inte dålig precis... Helt klart sevärd...
Så igår efter jobb blev det äntligen filmen "Crash"...!
Oj oj oj oj va den va bra! En mycket stark och gripande film som va intressant från början till slut... Tänker jag helt klart se igen... =)

Va förresten på bio också ju förra söndagen och såg "Good Luck Chuck".
Hahaha, helcool film!! Fy fan va rolig den va =)
En sån film man bara måste se...!

Nu ska jag snart sluta för kvällen och hem och slappa lite =)

Inga kommentarer: