onsdag, februari 28, 2007

Stressigt värre......

Jobbade natt igår + inatt också.....
Hade en ganska lugn natt igår, och hoppas det blir det inatt också..
Sov för en gång skull riktigt bra (och med riktigt bra menar jag då inte länge..... Utan snarare att jag klarade av att sova typ 4 timmar i ett sträck utan att vakna varannan timme....)...
Eftersom det sen då är onsdag var det ju så även spinningdags kl 17..... Hade bara ett pass idag tack och lov, annars hade det blivit ännu stressigare...
Hann typ vakna och gå upp, käka frukost, gå ut med Indy en lång runda och sen va det tid för spinningen....
Precis hunnit komma hem och duscha och slänger nu i mig lite mat också och om 45 min sitter man på jobb igen...... *suck*

Tänker dock inte sova så himla länge imorgon... Hade tänkt hinna med att städa innan jag ska ut på gymmet....
Är dessutom ledig sen fram tills måndag så :-)
EVS!

Inga kommentarer: